2013. május 19., vasárnap

Díjat kaptam :)

http://wtf.blog.neon.hu/files/2012/08/liebsteraward.jpg 

Hahó :) Nos még csak most vettem észre, hogy Rebekától kaptam egy díjat, amit nagyon köszönök :) Sajnálom, hogy csak ilyen későn vettem észre, de akkor most meg is csinálom :D
1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
  • 14 éves vagyok, 152 cm és 42 kg
  • Mindig is szerettem írni, már kisebb koromban is állandóan jegyzeteket készítettem.
  • Elég sok zenei stílus tetszik, ezért "piszkáltak" is sajnos.
  • Utálom azokat az embereket, akik azt hiszik, hogy ők a világ közepe, és egy csepp gátlás sincs bennük.
  • Kedvenc sorozatom a Pretty Little Liars.
  • Kedvenc filmem az Éhezők Viadala, a Percy Jackson és az Éjsötét Árnyék.
  • Nagyon szeretek sminkelni, ez az a dolog, amivel majd szeretnék foglalkozni.
  • Ha nem jön össze a sminkes szakma, akkor színész (aki színházban játszik, nem idióta filmekben) vagy ügyvéd szeretnék lenni.
  • Ha kiderülne, hogy jó hangom van, akkor szeretnék nyerni egy Eurovíziós Dalfesztivált.
  • Ha az derülne ki, hogy jó vagyok valamilyen sportban, akkor Olimpiai bajnok szeretnék lenni.
  • Divatbolond vagyok, és imádok vásárolni :D
2.) A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
  • Kik a példaképeid? Isabelle Fuhrman, Cher Lloyd, Troian Bellisairo, Lucy Hale
  • Mivel foglalkozol legtöbbet egy nap? Tanulással a suli miatt, és netezéssel, amit az iPod-omon és a telefonomon nyomok :D
  • Miért kezdtél blogolni? Mert egyrészt szeretek történeteket írni, és szerkeszteni.
  • Mit szeretnél csinálni 10 év múlva? Ezt már leírtam a tényekben.
  • Kedvenc sztár? Isabelle Fuhrman, Cher Lloyd, Troian Bellisairo, Lucy Hale, Keegan Allen, Jennifer Lawrence, Leven Rambin
  • Ha lenne egy kívánságod, mit kívánnál? Hogy legyen jobb alakom.
  • Sorolj fel 5 blogot, amit rendszeresen olvasol! Huh :D wpc.bn, és több most nem jut eszembe :D
  • Mi kelti fel egy történtben az érdeklődésed? Eleve az alaptörténet ne legyen rossz. Bármilyen jól is írják, ha az alaptörténet fos :D
  • Mi a kedvenc filmed? Hah, ezt is már mondtam :D
  • Hány éves vagy? 14 leszek júniusban.
  • Mi az életcélod? Ilyen nincs, ahogy alakul, úgy lesz.
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
Sorry nincs 11 ember, akiknek tovább tudnám adni, így kérdések sincsenek. :D Meg most energiám sincs hozzá.
4.) 11 embert kell megjelölni! (Nincs visszajelölés / visszaadás)
Dettó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése