2013. május 12., vasárnap

Közérdekű

Hali!
Ugye aki korábban olvasta a blogomat (light-up-my-world.blog.neon.hu), az láthatta, és olvashatta is, hogy miért is költöztettem el a lapot. Remélem megértitek, és nem veszítek olvasókat, de szerintem blogspot-on egyrészt könnyebb blogolni, másrészt pedig nekem valahogy családiasabb, és itt sokkal több lehetőség van. Ha szeretnétek, kommenteljetek, iratkozzatok fel, és ha még nem tettétek volna, olvassátok el az eddigi fejezeteket.
Ezen a héten sajnos új rész nem jön, bár már elkezdetem írni, de sajnos nem tudom befejezni, mert kevés az időm, az ötletem meg sok :D Kárpótlásképp csináltam egy menüt, amiben a szereplőkről vannak információk, szóval, aki unatkozik, annak ajánlom figyelmébe. Úgyhogy most már navigáljatok át erre a lapra, írjatok nekem, komiba, vagy a chat-be, jöhet mindenhova :) Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése